Technisch Beheerder Maatschappelijk Vastgoed

Technisch Beheerder Maatschappelijk Vastgoed

Vaste vacature, 36 uur, schaal 8 (max. € 4.244,- bruto per maand o.b.v. 36 uur.)

Vanwege het vertrek van een collega, zijn we op zoek naar een nieuwe Technisch Beheerder voor het team Maatschappelijk Vastgoed. Samen met je nieuwe collega's ben je verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer en onderhoud van ons vastgoed. Je zult regelmatig zelfstandig rondrijden in de serviceauto door heel Nieuwegein en bent in staat om zelf kleine technische storingen vakkundig op te lossen.

 

Het vastgoed van Gemeente Nieuwegein
De Gemeente Nieuwegein beheert een divers portfolio van maatschappelijk vastgoed, waaronder gebouwen en velden voor zowel binnen- als buitensport, onderwijs- en welzijnsgebouwen, culturele centra en faciliteiten zoals het Stadshuis, de Gemeentewerf en de twee Brandweerkazernes. In totaal betreft dit ongeveer 65 gebouwen die verspreid zijn over de hele stad en worden beheerd door het team Maatschappelijk Vastgoed van de afdeling Support.

 

Wat ga je doen?
Als Technisch Beheerder maatschappelijk Vastgoed ben je samen met je collega beheerders verantwoordelijk voor het dagelijks beheer en onderhoud van het maatschappelijk vastgoed. Dat betekent dat je:

  • Het eerste aanspreekpunt bent voor vragen en klachten van gebouwgebruikers en huurders;
  • Werkorders uit zet bij onze contractpartijen en de afhandeling van het werk én de facturen controleert;
  • De gebruikers en huurders informeert. Samen met de collega’s van de vastgoedadministratie verzorg je het gedigitaliseerde incidentenbeheer.
  • Toeziet op de planning, een juiste uitvoering en oplevering van het contract- en serviceonderhoud van gebouwen en installaties.

Bij een plotseling optredende storing, manco, lekkage etc. weet je de ernst goed in te schatten en prioriteiten te stellen. Dan zorg je als dat nodig is zelf voor herstel of weet je snel een oplossing te organiseren. Soms ook buiten de normale kantoortijden.

Je wordt betrokken bij het planmatig onderhoud, waarvoor samen met de vastgoedmanagers jaarlijks een uitvoeringsplan wordt opgesteld op grond van de meerjaren onderhoudsplannen (MJOP). Je geeft advies over de technische noodzaak, wordt betrokken bij de inkoop/aanbesteding en houdt toezicht bij de uitvoering. Vanuit je kennis van de onderhoudssituatie van de gebouwen lever je input voor de MJOP’s.  Ook kun je betrokken worden bij de voorbereiding en uitvoering van projecten zoals nieuwbouw en renovatie.

Voor veel van je werkzaamheden ga je de stad in. Inventarisatie, inspectie, controle, toezicht, overleg en afstemming met aannemers, installateurs, gebouwgebruikers en huurders, dat alles vindt vaak plaats op locatie in en bij de gebouwen. Die liggen verspreid door de hele stad, dus je komt overal. Hiervoor heb je je eigen serviceauto met alles bij de hand om ook zelf een storing te verhelpen.

 

De Afdeling
De afdeling Support is verantwoordelijk voor een groot deel van de bedrijfsvoering in de gemeentelijke organisatie en bestaat uit 4 teams, te weten: Vastgoed, Interne Dienstverlening, Beheer & Uitvoering en Regie & Advies. De ondersteuning aan de organisatie geven wij vorm vanuit onze afdelingsmissie:

Wij zijn er trotsop dat wij gewaardeerd worden om onze professionele dienstverlening, waardoor we met plezier ons werk doen.

Je herkent ons aan een klantgerichte houding en een proactieve opstelling. Wij hebben oog voor innovatie en verbindingmet onze omgeving.

Het Vastgoedteam
Het team bestaat uit een enthousiaste groep van 17 medewerkers die met elkaar gedreven zijn om hun vak goed uit te oefenen. Ze zijn trots op wat en hoe ze dit doen. Van hun nieuwe collega verwachten ze eenzelfde gedrevenheid en instelling.

Het vastgoedteam bestaat uit een teamleider, 4 vastgoedmanagers, 1 bouwkundig projectleider, 1 energiemanager, 1 inkoper, 3 vastgoedbeheerders, 2 medewerkers vastgoedadministratie, een coördinator en 2 werkbegeleiders van de unit schoonmaak (bestaande uit 15 SW-medewerkers), en een aantal ingehuurde krachten.

Het team is constant in ontwikkeling, dat wil zeggen dat we elke dag bezig zijn met verbeteren van onze processen en zoeken naar mogelijkheden om processen te automatiseren en daardoor de gebruikers van onze gebouwen beter te kunnen bedienen.

 

Wat wij van je vragen

  • Je bent onderdeel van het team en de groep technisch beheerders, maar werkt tegelijkertijd zelfstandig met veel verantwoordelijkheden en vrijheid. Zo’n combinatie van samenwerken en zelfstandigheid past perfect bij jou en laat je optimaal tot je recht komen.
  • Je kunt je werk goed plannen en organiseren, waarbij je de afstemming met je collega beheerders, het team en grotere belangen die kunnen spelen niet uit het oog verliest.
  • Je hebt een goed technisch inzicht en bent in staat om een bouwkundig manco of technische storing ook zelf snel verhelpen.
  • Goede kennis van en vaardigheid in het digitaal verwerken van werkorders en facturen en het digitaal bijhouden en afhandelen van klachten en meldingen
  • Je bent flexibel en houdt van het zoeken naar innovatieve oplossingen en brengt daarbij de nodige creativiteit in.
  • Je bent communicatief vaardig in woord en geschrift. Je spreekt de taal van uitvoerende partijen zoals aannemers en installateurs, maar weet even goed en makkelijk te communiceren met de verschillende huurders en gebouwgebruikers.

Functie-eisen:

  • Werk- en denkniveau op minstens mbo-niveau 4 in het werkgebied bouwkunde met aanvullende kennis van gebouwinstallaties, of in het werkgebied installatietechniek met aanvullende kennis op bouwkundig gebied.
  • Aantoonbare kennis en ruime ervaring met het werken in digitale systemen op het gebied van gebouwbeheer/gebouwbeheerssystemen
  • Aantoonbaar ruime tot zeer ruime kennis en/of ervaring in het vakgebied.
  • Goede kennis van projectmatig werken bij het uitvoeren van planmatig onderhoud, nieuwbouw- en renovatieprojecten.
  • Rijbewijs B.

Wat krijg je van ons?

Je gaat werken voor een veelzijdige stad. We zijn trots op onze historie, terwijl we de blik stevig op de toekomst richten. De organisatie staat open voor jouw ideeën en de lijnen zijn kort, ook richting het management en het bestuur. Dat zie je terug in ons moderne, open Stadshuis. Daar maken we graag een plek voor jou. Verder hebben we voor je;

  • een salaris van maximaal € 4.244,- bruto per maand (schaal 8)
  • na één jaar, en bij goed functioneren, een vast contract;
  • een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van je brutosalaris dat je vrij kunt besteden aan de beschikbare doelen, passend bij jouw persoonlijke wensen;
  • een professionele werkomgeving waar we aandacht hebben voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • prima secundaire arbeidsvoorwaarden
  • en natuurlijk een team van collega’s dat jou tijdens je inwerkperiode bijstaat.

Meer weten en/of solliciteren?
Wil je meer weten over deze functie en hoe het werken is bij de gemeente Nieuwegein? Of drink je liever eerst een kop koffie om te kijken of deze vacature bij je past?
Neem dan contact op met Juliën Willekes, manager Maatschappelijk Vastgoed, op telefoonnummer 06 50 08 81 30.

Je kunt tot en met 7 augustus  2024 reageren op deze vacature.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

 

Solliciteer direct